BEJELENTKEZÉS AZ OPTIME RENDESZRBE
Nyitvatartás H-P:  6:00-22:00 Sz-V: 8:00-20:00

Victory Fitness Káposztásmegyer

1048 Budapest, Homoktövis u. 1. | budapest@victoryfitness.hu | +36 1 788 5229

Csoportos órák


A Victory Fitnessben 130 m2 területű, tükrökkel és mindennemű szükséges eszközzel (funkcionális és aerobic órákhoz egyaránt) felszerelt teremben zajlanak a csoportos órák, ahol többféle óratipust is ki lehet próbálni. Az alábbiakban igyekszünk segítséget nyújtani vendégeinknek, hogy edzéscéljuknak megfelelően melyik óratípust válasszák.

 

KARDIÓ/

ÁLLÓKÉPESSÉG

ERŐ/IZOM-

FEJLESZTÉS

NEHÉZSÉGI

FOKOZAT

ALAKFORMÁLÓ

Egyszerű, jól követhető óra, ahol a fő izomcsoportok erősítésén van a hangsúly. Ebben az óratípusban a callanetics és a kicsit dinamikusabb konditorna elemei ötvöződnek kellemes zenére. Kiváló tonizáló hatású, teljes testet átmozgató óra.

 

KÖZEPES

KEZDŐK IS BÁTRAN JÖHETNEK

ZSÍRÉGETŐ

lkh

Közepes intenzitású, egyszerű lépéskombinációval és erősítéssel, mely a pulzusunkat folyamatosan a zsírégető zónában tartja. Ez egy olyan óratípus, ahol a terhelési intenzitás váltogatásával átmozgatjuk a test izomzatát, megdolgoztatjuk a keringési rendszert, és ezzel elérjük a "szálkásító" hatást.

KÖZEPES

KEZDŐK IS BÁTRAN JÖHETNEK

TRX

   Az amerikai haditengerészet elit alakulata fejlesztette ki a TRX-et, amely mára, az egyik   leginnovatívabb eszközzé vált világszerte. A TRX egy funkcionális tréning eszköz, amely hevederekből és fogókból áll, állítható a magassága, ezzel a nehézségi foka is. Előnye, hogy egyszerre több izomzatot megdolgoztatunk a saját testsúlyunkkal.

 

KÖZEPES


ESZKÖZ-BEÁLLÍTÁSSAL
VARIÁLHATÓ A
NEHÉZSÉGI FOKOZAT

SPINNING

A spinning edzőteremben végzett, magas intenzitású, zenés kerékpáros aerobik óra. Az egyik legkiválóbb kardió edzés, mely egyszerre fejleszti a testet és a lelket, a mentális képességeket és az állóképességet is. A spinning-gel, akár 700-800 kalóriát is elégethetünk egy óra alatt, amelynek jelentős része szénhidrát. A Victory fitnessben 10db Johnny G kerékpárral szolgálunk, előre való bejelentkezés az órára ajánlott.

 

 

 

KÖZEPES

SPINRACING

A Spinracing programban a kerékpározás és az aerobik elemei ötvöződnek, hiszen az edzést egyszerű, koreografált karmunka teszi színesebbé és hatékonyabbá. Hatékony állóképességi terhelés, zsírégetés, alakformálás.

 

KÖZEPES

KANGOO

A rugalmas elipszisre épült Kangoo cipőben végzett gyakorlatsor kiválló állóképességfejlesztő tréning, mely alatt a bemelegítést követően egyszerűen követhető mozdulatsort tanít be az oktató élvezetes zenére.

 

KÖNNYŰ

KÖNNYEN
KÖVETHETŐ
KOREOGRÁFIA

HOT-IRON

Az egyik leghatékonyabb zsírégető, alakformáló edzésmódszer. Csoportos, zenére végzett, egész testet megmozgató súlyzórudas, erő-állóképességi edzés, ahol a súlyok nagyságát az edzettségi szintnek megfelelően segítek a vendégeknek kiválasztani. Először a cél a helyes technika elsajátítása, mivel ízületeink megóvása a legfontosabb.
Periódusokból álló edzéstervet követünk, ami biztosítja az izmok megfelelő fejlődését. (Hot Iron 1, Hot Iron 2, Hot Iron Cross) A súlyok nagyságát fokozatosan, személyre szabottan emeljük.

 

 

KÖZEPES

PILATES

Komplex mozgásfajta, amely során nagy hangsúlyt fektetünk a törzsizmok (elülső, oldalsó, hátulsó törzsizmok), a csípő környéki izmok erősítésére és nyújtására, a gerinc mozgékonyságának fejlesztésére, speciális légzéstechnika alkalmazásával. Rendszeres gyakorlásával szép, szálkás és rugalmas izomzatot érhetünk el, feszes lesz a testünk, csökken az izmok, izületek sérülékenysége.

Fejleszti a testtudatunkat, a testtartásunkat és az egyensúlyérzékünket. Az izületeink mozgékonysága nő, azaz a hajlékonyság fokozódik. Óra végére nemcsak a testre, hanem a lélekre gyakorolt jótékony hatását is érezhetjük, felfrissülünk.

 

 

 

KÖNNYŰ

LASSÚ MOZGÁS
MINDEN
KOROSZTÁLY
SZÁMÁRA
AJÁNLOTT

 

GERINCTRÉNING

Olyan speciális óra, ahol a hát és gerinc izmok erősítése a fő cél. Mindezek mellett védjük az ízületeket és javítjuk a tartást.

KÖNNYŰ

LASSÚ
MOZGÁS
MINDEN
KOROSZTÁLY
SZÁMÁRA
AJÁNLOTT

 

CROSS TRAINING

Magas intenzitású, intervall edzés. Az órán saját testsúllyal, és egyéb eszközökkel (TRX, kötelek, tárcsák, szalagok…) végzünk természetes, illetve szabadgyakorlati alapformájú gyakorlatokat.

Mindenki számára megfelelő mozgásforma lehet, hiszen időre, vagy egyéni ütemben az edzettségi szintnek megfelelően dolgozunk.

 

 

 

NEHÉZ

IGAZI KIHÍVÁS