BEJELENTKEZÉS AZ OPTIME RENDESZRBE
Nyitvatartás H-P:  6:00-22:00 Sz-V: 8:00-20:00

Victory Fitness Újpest

1048 Budapest, Homoktövis u. 1. | budapest@victoryfitness.hu | +36 1 788 5229

Csoportos órák

A Victory Fitnessben két teremben zajlanak a csoportos órák:

 

1. AEROBIK TEREM

150 nm-es, tükrös terem, mely 35-40 fő befogadására képes. 

2. CROSS TEREM

        50 nm-es terem, amelyben kis létszámú csoportos órák vannak.
Ebben a teremben van a TRX, és a funkcionális köredzés.

A cross teremet órán kívűl bárki használhatja, funkciónális edzéseket  végezhet.

                                                                      

 

 

KARDIÓ/

ÁLLÓKÉPESSÉG

ERŐ/IZOM-

FEJLESZTÉS

NEHÉZSÉGI

FOKOZAT

ALAKFORMÁLÓ

Egyszerű, jól követhető óra, ahol a fő izomcsoportok erősítésén van a hangsúly. Ebben az óratípusban a callanetics és a kicsit dinamikusabb konditorna elemei ötvöződnek kellemes zenére. Kiváló tonizáló hatású, teljes testet átmozgató óra.

KÖZEPES

ZSÍRÉGETŐ

Közepes intenzitású, egyszerű lépéskombinációval és erősítéssel, mely a pulzusunkat folyamatosan a zsírégető zónában tartja. Ez egy olyan óratípus, ahol a terhelési intenzitás váltogatásával átmozgatjuk a test izomzatát, megdolgoztatjuk a keringési rendszert, és ezzel elérjük a "szálkásító" hatást.

KÖZEPES

TRX

Az amerikai haditengerészet elit alakulata fejlesztette ki a TRX-et, amely mára, az egyik   leginnovatívabb eszközzé vált világszerte. A TRX egy funkcionális tréning eszköz, amely hevederekből és fogókból áll, állítható a magassága, ezzel a nehézségi foka is. Előnye, hogy egyszerre több izomzatot megdolgoztatunk a saját testsúlyunkkal.

 

 

 

 

KÖZEPES

 bodyART

A bodyART™ mozgásanyagát tekintve a jógából veszi fő elemeit, amelyhez a gyógytornából, a japán Do In-ból ismert elemeket rendel és speciális légzéstechnikát kapcsol, ezzel biztosítva a teljes összhangot az edzés és a relaxáció együttes hatása között. A bodyART™ edzéssel fejlődik a hajlékonyág, az erő, az állóképesség, a kitartás, az egyensúlyérzék, a stabilitás, a türelem, a tudatosság.

KÖZEPES

BodyXpert

Intenzív, erőt próbáló új edzés rendszer, cross és intervall alapokra építve! A folyamatosan megújuló edzések és  eszközök széles választéka tökéletes kihívást biztosít mindenki számára!

NEHÉZ

CROSS TRAINING

Magas intenzitású, intervall edzés. Az órán saját testsúllyal, és egyéb eszközökkel (TRX, kötelek, tárcsák, szalagok…) végzünk természetes, illetve szabadgyakorlati alapformájú gyakorlatokat. Mindenki számára megfelelő mozgásforma lehet, hiszen időre, vagy egyéni ütemben az edzettségi szintnek megfelelően dolgozunk.

NEHÉZ

HOT-IRON

Az egyik leghatékonyabb zsírégető, alakformáló edzésmódszer. Csoportos, zenére végzett, egész testet megmozgató súlyzórudas, erő-állóképességi edzés, ahol a súlyok nagyságát az edzettségi szintnek megfelelően segítek a vendégeknek kiválasztani. Először a cél a helyes technika elsajátítása, mivel ízületeink megóvása a legfontosabb.
Periódusokból álló edzéstervet követünk, ami biztosítja az izmok megfelelő fejlődését. (Hot Iron 1, Hot Iron 2, Hot Iron Cross) A súlyok nagyságát fokozatosan, személyre szabottan emeljük.

 

 

 

 

KÖZEPES

KÖREDZÉS/FUNKCIONÁLIS KÖREDZÉS

A test főbb izomcsoportjai átmozgatásával lehetőségünk nyílik a jó kondíció elérésére, vagy akár fogyásra is, sőt egyes edzők szerint nehezen fogyóknál, vagy stagnáló időszakban ez a módszer lehet a megoldás. Az intenzitás a terjedelem a pihenő idő és a gyakorlatok variálásával más és más célt érhetünk el. Illetve a gyakorlatok változtatása, nehezítése ajánlott az adott cél elérése érdekében, mert ezek az ingerek hamar alkalmazkodást válthatnak ki. Különböző edzettségű emberek is végezhetik egyszerre.

NEHÉZ

BABA-MAMA TORNA

Bemelegítést követően megmozgatjuk a teljes testünket, az óra felében pedig a babákkal
is tornázunk, amit mondókákkal, énekekkel kísérünk. Az órát nyújtással, és a picikkel való sétával, búcsúénekléssel zárjuk. Ezen az órán úgy sportolhatsz, kapcsolódhatsz ki, hogy babá(i)ddal, gyermeke(i)ddel együtt lehetsz (játékokat biztosítunk).

KÖNNYŰ

KANGOO

A rugalmas elipszisre épült Kangoo cipőben végzett gyakorlatsor kiválló állóképességfejlesztő tréning, mely alatt a bemelegítést követően egyszerűen követhető mozdulatsort tanít be az oktató élvezetes zenére.

KÖZEPES

SENIOR TORNA

A torna elsődleges célja a megelőzés, és a „karbantartás". A gyakorlatok egyszerűek, az ízületi mozgékonyság és az izomerő fejlesztését, megőrzését szolgálják. Az órákon nagy hangsúlyt fektetünk a gerinc stabilitásáért felelős izmok erősítésére, nyújtására, ezáltal fejlődik az egyensúlyozó képesség, így biztonságosabban mozgunk a hétköznapokban is.

KÖNNYŰ

STATIKUS JÓGA

Hatha jóga alapokon nyugvó foglalkozás. A helyes légzéstechnika elsajátítása. Test és izomtudat formálása, keleties szellemiséggel átitatva. Fokozódik az izomerő, a hajlékonyság. Lenyugszik, tisztul a lélek. Kezdőknek minden szempontból ez ajánlott. Általában nagyságrendekkel könnyebb, mint egy dinamikus jóga óra.

 

 

KÖZEPES

GYMSTICK

Egy speciális zenei összeállításra 5-6 perc bemelegítést követően Triókban dolgozunk. Trió: 3 gyakorlatból áll, amit kétszer ismétlünk 5 perces blokkokban. Mindegyik gyakorlatot 30 másodpercig végezzük közte 10 ill. 20 másodperces pihenőkkel, egyre nehezedő gyakorlatokkal. A zenénk jelzi az aktív és pihenő részek idejét. Általában 8-9 trió fér bele az órába. Végén levezetés, nyújtás.



 

KÖZEPES

GERINCTRÉNING

Olyan speciális óra, ahol a hát és gerinc izmok erősítése a fő cél. Mindezek mellett védjük az ízületeket és javítjuk a tartást

KÖNNYŰ